Trzy dni w Warszawie klasy VIIIB

W dniach 05-07.06.2019 przebywaliśmy w stolicy. Nasz wyjazd był pełen atrakcji w dosłownym tego słowa znaczeniu. Po pierwsze podróż odbyliśmy pociągiem Intercity Racibórz –Warszawa, co dla wielu było podróżą życia bo pierwszy raz nim jechali. Kolejną atrakcją był pokój wieloosobowy, bez łazienki i telewizora, w którym należało sobie samemu ubrać pościel ( dla niektórych było to wyzwanie)-  za to w centrum Warszawy. Ponieważ wszędzie mieliśmy blisko, więc poruszaliśmy się pieszo. Wyjątkiem był dzień z przewodnikiem, kiedy to zamierzaliśmy zwiedzić Powązki, Łazienki, przejść Traktem Królewskim na Stare Miasto.  Oprócz tego byliśmy w CNK, na Stadionie Narodowym, przed Grobem Nieznanego Żołnierza na zmianie warty honorowej, w Ogrodzie Saskim, na Starówce, wieczorem podziwialiśmy Multimedialny Park Fontann, śmialiśmy się do łez w Muzeum Iluzji, podziwialiśmy panoramę Warszawy z wieży widokowej Pałacu Kultury i Nauki, jedliśmy śniadanie na Bulwarach Wiślanych pod Stadionem Narodowym, jechaliśmy metrem. Każdy uczestnik wycieczki na zawsze zapamięta obiad w barze Familijnym na Nowym Świecie, kiedy to wybuchł….pożar. Nikomu nic się nie stało, a my zachowaliśmy się profesjonalnie. Wielu uczestników będzie długo pamiętało pół metrowe pizze frytki belgijskie, pyszne kebaby, lody M. Gessler, gofry z prawdziwymi owocami  i wiele innych atrakcji, o których nie wszyscy wiemy. Nikt nie narzekał, a wieczorem trzeba było namawiać wszystkich do powrotu do hostelu. Dziewczyny skutecznie wypatrywały znanych youtuberów.