Wycieczka do Brennej oraz złoto i srebro w finale wojewódzkim w piłce ręcznej na orliku.

W dniach 7-8 czerwca uczniowie klasy IVa udali się na wycieczkę do Brennej. W pierwszym dniu beskidzkiej wycieczki maszerowaliśmy do Chaty Wuja Toma – schroniska położonego w przepięknej beskidzkiej dolinie przełęczy Karkoszczonka. W schronisku jedliśmy pyszne oscypki i piliśmy zimną lemoniadę, która była w sam raz na ugaszenie pragnienia w upalny dzień Uczniowie podczas wycieczki nie tylko poznawali piękno Beskidu Śląskiego, ale zaliczyli również kąpiel w górskim potoku. Wieczorem spacerowaliśmy po Brennej, natomiast po obiadokolacji odbył się trening na hali sportowej.

W piątek po śniadaniu ruszyliśmy do Bierunia na finał wojewódzki w piłce ręcznej na orliku. Było pięć drużyn w kategorii dziewcząt i chłopców więc do rozegrania mieliśmy po cztery mecze. Mecz był bardzo krótki jedyne 10 minut, ale upalna pogoda bardzo nas wykańczała. Drużyna dziewcząt wygrała trzy mecze i jeden zremisowała i odniosła zwycięstwo w turnieju. Chłopcom nie wiele zabrakło do szczęścia wygrali trzy mecze i odnieśli jedną porażkę zajmując drugie miejsce w turnieju. Gratulujemy zawodnikom z klasy IVa i życzymy dalszych sukcesów.